
Oświadczenie w sprawie publikacji prasowych dotyczących  

Pani Małgorzaty Raczyńskiej i Telewizji Polskiej S.A.

Axel Springer Polska Sp. z o.o., były wydawca, ,,Dziennika Polska Europa Świat’’  

przeprasza Panią Małgorzatę Raczyńską oraz Telewizję Polską S.A. 

 

za umieszczenie w wydaniach ,,Dziennika Polska Europa Świat’’  

z dnia 24 października 2006 r., 3 marca 2007 r., i 22-23 września 2007 r,  

artykułów, ,,Dyrektor TVP nadal chora”, ,,W TVP boją się zemsty Małgorzaty Raczyńskiej’’  

oraz ,,Dziwne przypadki szefowej TVP 1”, nieprawdziwych informacji dotyczących  

życia prywatnego Pani Małgorzaty Raczyńskiej oraz jej działań  

podejmowanych z racji pełnienia funkcji Dyrektora TVP 1,  

które naruszyły dobre imię  

Pani Małgorzaty Raczyńskiej oraz Telewizji Polskiej S.A.


